Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
kinderlesASP
28 mars 2008

Les 25 maart 2008

Weer begonnen met een dictee. Daarna de fouten met de kinderen doorgenomen. Verder de boekjes van de kinderen nagekeken en elk kind zijn/haar fouten laten verbeteren.

Ik had vandaag met de jongere kinderen een test leestempo willen doen, maar omdat mijn auto weggesleept was, heb ik geen kans gezien de testen bij het Institut op te halen. Ik zal deze dan ook 8 april afnemen. Meike is begonnen met het inhalen van haar test Begrijpend Lezen en zij gaat hier 8 april mee verder.

Aan het eind van de les hebben de kinderen een afscheidszinnetje aan Victor en Jules geschreven. Zij waren vandaag voor het laatst, omdat ze naar New Jersey gaan verhuizen. De spreekbeurt van Meike volgende week is verplaatst naar die week erna, omdat ik er niet ben. Eline zal mijn les overnemen. Tot over 2 weken...

Publicité
Publicité
Commentaires
kinderlesASP
Publicité
Publicité