Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
kinderlesASP
16 mai 2008

Les 13 mei 2008

Iedereen hopelijk een fijne vakantie gehad. Ik heb vorige week geen verslag gemaakt, omdat mijn oma was overleden en ik op stel en sprong naar Nederland moest. Er waren over de vorige les niet zoveel bijzonderheden te vermelden. Heleen heeft haar spreekbeurt gehouden over de labrador, die ze thuis ook als huisdier heeft. Volgend jaar wil ik met de kinderen punten opstellen, waar een spreekbeurt aan dient te voldoen. De bedoeling is dan dat ze punten kunnen verdienen door zich zoveel mogelijk aan de richtlijnen te houden.

Vandaag hebben de kinderen in hun boekjes gewerkt en heb ik weer zoals gebruikelijk het slagwerk doorgenomen en de fouten besproken. Omdat Laura haar boeken niet bij zich had , heb ik met haar weer geoefend met de letterdoos. Volgende week neem ik de laatste toets, een spellingstoets, af.

A.s. zondag is de bijeenkomst van Jacques Vriens op het Instistut. Ik hoop dat iedereen kan komen.

Publicité
Publicité
Commentaires
kinderlesASP
Publicité
Publicité