Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
kinderlesASP
14 février 2008

Les 12 februari 2008

Vandaag stond vanzelfsprekend in het teken van de kennismaking. Ik heb hier ruime aandacht aan besteed. Als eerste heb ik over me zelf verteld. Daarna hebben de kinderen om de beurt verteld hoe ze heetten en hun naam op het bord geschreven met hun leeftijd. De kinderen mochten mijn leeftijd raden en deze liep uiteen van 25 tot 35 jaar. Toch leuk als je 37 bent.

Het was gezellig om met elkaar van gedachten te wisselen over verschillende onderwerpen en iedereen deed actief mee.

Eline was al begonnen met het doen van spreekbeurten en ik zou dit graag willen voortzetten. Na de vakantie wil ik hier mee gaan beginnen. Veel kinderen wisten al waarover ze het wilden gaan hebben en voor het eind van de les waren alle onderwerpen bekend. Na de pauze zijn de kinderen aan de slag gegaan in hun boekjes en heb ik hun huiswerk nagekeken. Afgesproken is dat de kinderen met Veilig Leren Lezen 5 pagina’s thuis maken en de kinderen met slagwerk 4. Mocht dit teveel blijken, dan hoor ik het graag.

Publicité
Publicité
Commentaires
kinderlesASP
Publicité
Publicité